Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

O szukaniu pracy

Perspektywa rozwijającego się rynku pracownika i fakt, że w niektórych branżach brakuje rąk do pracy sprawia, że nie tylko pracodawcy biją się o potencjalnego kandydata na jakieś stanowisko – o swoich użytkowników walczą także portale oferujące ogłoszenia o prace. Ich kampanie są coraz bardziej spektakularne, o czym świadczy, chociażby, ta przeprowadzona przez Pracuj.pl. Jednak to nie jedyna strona internetowa z ogłoszeniami o pracę, która walczy o użytkownika. Aczkolwiek Aplikuj.pl postawiło na outdoor. Wzbudzenie zainteresowania młodego użytkownika wymaga czasami zabawnego odwołania się do stylu retro. Właśnie to postanowiono zrobić w tej kampanii. Składa się ona z dziewięciu kreacji. Na każdej z nich znajduje się utrzymana w czarno-białej kolorystyce postać, której wygląd każe ją uplasować na początku XX wieku. Hasła, znajdujące się obok są jednak jak najbardziej współczesne, choć odrobinę stylizowane. „Nadmiar pieniędzy nigdy nie wyprowadził mnie z równowagi”, „Jak cię widzą, tak ci płacą” czy „Umiesz liczyć, licz na siebie”. Właśnie ich zastosowanie upodabnia billboardy do internetowych memów, które cieszą się niebywałą wręcz popularnością. Hasło „Twoja kariera zaczyna się tutaj” każe sądzić, że kampania rzeczywiście kierowana jest do ludzi młodych, poszukujących swojej pierwszej pracy. Z pewnością pomysł ten wyróżnia się ciekawym podejściem i świeżością w porównaniu do innych kampanii.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama