Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Najnowsze maszyny na Unique 4 + 1

 

W dniach 7-9 września w Lipsku odbyły się targi Unique 4 + 1 . To doskonałe miejsce do prezentacji najnowszych osiągnięć w zakresie dostosowywania produktów w zakresie technologii reklamowej, wykończenia tkanin, technologii grawerowania i trofeów.Roland uznał to wydarzenie za idealną okazję do zaprezentowania swoich najnowszych rozwiązań tekstylnych i wielkoformatowych. Jednym z nich jest TrueVIS VG2 Print & Cut. Dzięki ponad czterdziestu ulepszeniom w stosunku do wielokrotnie nagradzanych poprzedników z serii VG, nie tylko spełnia wymagania dotyczące jakości i produkcji w technologii reklamowej i druku wielkoformatowym, ale także znacznie je przewyższa. Firma zaprezentowała, między innymi nowe atramenty TR2, w tym pomarańczowy, nowe ustawienia zarządzania kolorami dla lepszego odwzorowania kolorów oraz nowe inteligentne rolki dociskowe tworzą ciekawe wydruki. Nowością jest również to, że wydruki można przetwarzać już po sześciu godzinach. Warta zauważenia jest także VersaUV LEF2–200. Ta innowacyjna maszyna płaska ułatwia drukowanie niemal każdego możliwego materiału z ciekawą grafiką, teksturami i fotografiami. Druk UV jest nie tylko przyjazny dla środowiska i szybki, ale oferuje również usługodawcom druku zupełnie nowy wymiar personalizacji produktu, dzięki różnorodności materiałów do drukowania i szybkiemu utwardzaniu atramentem. LEF 2–200 jest kompatybilny z VersaWorks 6. W dziedzinie drukowania tekstyliów Roland DG przedstawił nową maszynę tekstylną VersaSTUDIO BT-12. Dzięki tej kompaktowej, niedrogiej i prostej maszynie DirecttoGarment drukowanie koszulek i innych tkanin na żądanie jest proste. Oferuje wysokiej jakości rozdzielczość wydruku 1200 x 1200 dpi i wysoką jakość kolorów. Proces drukowania jest również prosty, co oznacza, że ​​dostawcy usług drukowania mogą zbudować i rozwinąć cały spersonalizowany biznes graficzny za pomocą tylko jednego urządzenia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama