Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Na przekór social mediom

Media społecznościowe zdominowały życie dużej części ludzkości. Wielu z nas nie wyobraża sobie jakiejkolwiek podróży, która nie łączy się z publikowaniem na Instagramie dziesiątek zdjęć oznaczonych odpowiednim hashtagiem z nazwą miasta. Wiedeń postanowił wyjść naprzeciw temu trendowi, promując kampanię pod hasłem „See Vienna, not #Vienna”. Ma ona zwrócić uwagę turystów na to, że dużo ważniejsze od pstrykania kolejnych zdjęć jest rozkoszowanie się miastem, podziwianie architektury i zabytków oraz zwykłe przezywanie. Robiąc zdjęcia non stop, nie ma się bowiem niemal żadnych wspomnień. W ramach kampanii prowadzono zintegrowane działania. Część z nich skupiała się na billboardach, plakatach i przekazach na wyświetlaczach digital signage umiejscowionych nie tylko w samym Wiedniu, ale także na tamtejszym lotnisku i w stolicach, z których turyści najczęściej do Wiednia przyjeżdżają. Reklamy z odpowiednim hasłem i kryjącym się za nim sensem pojawiły się także w social mediach i prasie drukowanej. Największym przedsięwzięciem w ramach kampanii było jednak umieszczenie słynnego obrazu Gustawa Klimta „Pocałunek” za szybą z wielkim znakiem „#”. W ten sposób usiłowano pokazać, że patrząc przez perspektywę Instagrama, nie zauważa się tego, co najważniejsze. Aby to udowodnić zaproszono do Wiednia także kilku popularnych influencerów, którym zaproponowano odwyk od mediów społecznościowych. Z pewnością podejście reprezentowane przez Wiedeń wyróżnia się na tle innych miast. Warto jednak zwracać uwagę na to, że nasze konta w social mediach nie zawsze mają wiele wspólnego z prawdziwym przeżywaniem.  

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama