Medialne przejęcie

Grupa Agora – wydawca Gazety Wyborczej – przejęła akcje Grupy Eurozet. Oznacza to, że w posiadaniu medialnego giganta znalazła się już druga duża polska rozgłośnia radiowa – wcześniej firma posiadała już TokFM. Zakup jednak wzbudził pewne kontrowersje wśród inwestorów – w momencie ogłoszenia przejęcia mniejszościowego pakietu Eurozet, akcje Agory były warte ponad 12 zł. Szybko jednak okazało się, że ich wartość spada, o godzinie 17 osiągając wartość nawet o 10 proc. niższą, niż jeszcze godzinę wcześniej! Pomimo tego firma osiągnęła sukces, ponieważ o akcje spółki walczyło wielu przedsiębiorców PMPG Polskie Media, ZPR Media oraz Grupa Fratira – wszystkie te firmy są rynkowymi rywalami Agory. Większościowy pakiet – czyli 60 proc. akcji – trafił do SFS Ventures.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama