Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Korony Reklamy i Gifts of the Lear

Branża reklamowa wybierze w konkursie Korony Reklamy 2020 najlepsze firmy i upominki w 2020 roku w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony zostanie z wręczeniem „Koron Reklamy”, które nastąpi 12 lutego 2020 r., czyli pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców. Widzowie mogą zagłosować również w konkursie Gifts of The Year 2020 do 24 stycznia 2020. 10 najwyżej ocenianych produktów w każdej kategorii cenowej, weźmie udział w głosowaniu, które odbędzie się podczas targów RemaDays Warsaw 2020, gdzie zwiedzający przyznają nagrody w 3 kategoriach specjalnych: TopDesign, TopFun i Top Idea. Druga część głosowania odbędzie się na targach RemaDays w Warszawie w dniach 12-14 lutego 2020. Aby oddać swój głos, wystarczy wypełnić specjalny formularz na stronie www.remadays.com. Po krótkiej weryfikacji przesłany zostanie unikatowy link, za pomocą którego można wybrać swoich faworytów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama