Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Kontynuując tradycję

Gala rozdania nagród iF Design Awards odbyła się 15 marca w Monachium. W jej trakcie poznaliśmy zwycięzców wielu kategorii, jednak szczególną radość może odczuwać firma Brother – producent rozwiązań poligraficznych i komunikacyjnych. Przedsiębiorcy udało się zdobyć aż sześć wyróżnień, co sprawiło, że nieprzerwanie, od dwunastu lat, firma otrzymuje statuetki konkursu. Ten wyczyn sprawił, że przedsiębiorca posiada w swoim dobytku już siedemdziesiąt dwie nagrody iF Design Awards. Przedsiębiorcę szczególnie cieszy docenienie w kategorii kolorowych drukarek laserowych, gdzie wygrało urządzenie wielofunkcyjne z serii L3000. Za najlepsze systemy etykietowania produktów uznano P-touch Cube Plus oraz PT-H110. Te maszyny są już dostępne na polskim rynku, w przeciwieństwie do reszty urządzeń, za które Brother otrzymało nagrodę – maszyna do szycia A150, ploter tnący ScanNCut DX SDX1200 oraz hafciarka XP1 będą dopiero wprowadzane do obiegu w Polsce. Prestiż związany z otrzymaniem nagrody jest ogromny, iF Design Awards jest konkursem znanym na całym świecie, ze względu na swoją długoletnią tradycję, trwającą od 1953 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama