Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Konica Minolta o experience economy

Zorganizowana przez Konica Minolta konferencja Open Day poświęcona tematyce antropologii zachowań klienta  i ich wpływowi na technologię w kontekście cyfrowej produkcji etykiet  odbyła się 14 lutego 2019 r. w kompleksie biurowców The Park Warsaw. Na przykładach czołowych marek globalnych prelegenci starali się odpowiedzieć na pytania, czego dziś oczekują klienci detaliczni i na czym polega ekonomia doświadczeń, a także czym są segmentacja i customer experience. Partnerami wydarzenia były Avery Dennison i Grafisk Maskinfabrik. Jednocześnie, podczas konferencji rodzina posiadaczy maszyny Konica Minolta Accurio Label 190 powitała nowego członka – olkuską drukarnię Grafpress.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama