Konica Minolta o experience economy

Zorganizowana przez Konica Minolta konferencja Open Day poświęcona tematyce antropologii zachowań klienta  i ich wpływowi na technologię w kontekście cyfrowej produkcji etykiet  odbyła się 14 lutego 2019 r. w kompleksie biurowców The Park Warsaw. Na przykładach czołowych marek globalnych prelegenci starali się odpowiedzieć na pytania, czego dziś oczekują klienci detaliczni i na czym polega ekonomia doświadczeń, a także czym są segmentacja i customer experience. Partnerami wydarzenia były Avery Dennison i Grafisk Maskinfabrik. Jednocześnie, podczas konferencji rodzina posiadaczy maszyny Konica Minolta Accurio Label 190 powitała nowego członka – olkuską drukarnię Grafpress.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama