Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Droga do sukcesu

Każdy sportowiec, bez względu na to czy uprawia swoją dyscyplinę wyczynowo czy amatorsko, doskonale wie, że dobre wyniki okupione są zazwyczaj dziesiątkami, jeśli nie setkami godzin ciężkiej pracy i dużą ilością porażek. Właśnie do owych niepowodzeń postanowił nawiązać w swojej kampanii promującej buty przeznaczone dla biegaczy Adidas. Firma udowadnia, że kwestia prób i niepowodzeń nie dotyczy jedynie jej klientów, ale także kwestii projektowania jak najbardziej funkcjonalnego sportowego obuwia. Na plakatach, które można było zobaczyć w Holandii pokazane są nieudane prototypy i części butów, które nie weszły do ostatecznej produkcji. Nie zaprezentowano nawet promowanego produktu. Jest to z pewnością ciekawa perspektywa. Grupa docelowa, jaką są biegacze, doskonale wie, że niczego nie udaje się osiągnąć bez nakładów ciężkiej pracy. Pokazanie, że tworzenie idealnych butów dla nich także nie było łatwe, może naprawdę dobrze wpłynąć na wizerunek marki. Ważne jest również to, że zaprezentowane w tej kampanii plakaty znacznie odróżniają się od tradycyjnych kreacji promujących tego rodzaju produkty. Z tego względu skuteczniej przyciągają uwagę. Za kampanię odpowiada Studio Lore.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama