Drinkomat na RemaDays

Drinkomat firmy iMedia jest całkowitą nowością na rynku. Ponad 20 letnie doświadczenie w produkcji infokiosków i terminali self-service zaowocowało stworzeniem perfekcyjnej maszyny, która pozwala tworzyć drinki w oparciu o dziesięć podstawowych składników. Ich proporcje użytkownik ustala samodzielnie za pomocą intuicyjnego interfejsu. Pośród dostępnych na targach RemaDays 2019  dostępne były takie klasyki jak MaiTai, Tequila Sunrise czy Cosmopolitan, jednakże lista dostępnych opcji może być zdecydowanie dłuższa – cóż, ogranicza nas tylko wyobraźnia i nasze preferencje smakowe.

 

Zarwane noce programistów i godziny spędzone na testach sprawiły, że oprogramowanie sterujące, pozwalające stworzyć idealne drinki, działa perfekcyjnie.  Urządzenie cechuje przyjazny interface użytkownika i możliwość samodzielnego komponowania własnych drinków z poziomu dedykowanej aplikacji do zarządzania drinkomatem.

 

W opracowaniu jest nowa wersja obsługująca do 20 składników, większy ekran dotykowy oraz nowa aplikacja pozwalające użytkownikowi urządzenia na komponowanie własnego drinka bezpośrednio na ekranie dotykowym podczas jego zamawiania.  Urządzenie będzie dostępne w sprzedaży od maja. Możliwe będzie też jego wynajęcie.

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama