Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Coca-Cola dla środowiska

Wielkie marki coraz częściej zauważają problemy związane z ochroną środowiska. Coca-Cola podjęła w ciągu ostatnich miesięcy wiele działań łączących się z segregacją odpadów i recyklingiem butelek z tworzyw sztucznych. Nie wszystkie były udane, ale należy pochwalić samą chęć działania marki, która przeważnie sprzedaje napoje w butelkach wykonanych właśnie z tworzyw sztucznych. Zgodnie z inicjatywą „Świat bez odpadów” Coca-Cola pragnie między innymi poddać recyklingowi taką samą liczbę opakowań, jaka trafia do konsumenta. Ostatnio marka postanowiła zachęcić do działania również swoich klientów. W tym celu stworzyła serię billboardów, które mają za zadanie zwracać uwagę na recykling odpadów. Na biało-czerwonych plakatach i billboardach umieszczono wizerunek dłoni z palcem wskazującym na kosze na śmieci stojące tuż obok nich. W ten sposób chciano się upewnić, że każdy klient znajdzie odpowiedni pojemnik na śmieci. Kreacja miała też na celu zachęcanie do recyklingu. Za realizację kampanii, która została przeprowadzona we Włoszech odpowiada agencja Publicis Italy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama