Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Awanse w Artplex

W związku ze zmianą struktury organizacyjnej w firmie Artplex, zajmującej się produkcją materiałów POS w oparciu o własne działy projektowe i produkcyjne, Emilia Mrozińska awansowała na stanowisko Sales Director. Mrozińska jest związana z firmą od 2014 r. Od początku swojej pracy odpowiadała za obsługę i rozwój relacji z kluczowymi klientami, a także rozwój produktów i usług firmy. Wcześniej zdobywała doświadczenie w działach sprzedaży i eksportu w firmach z branży opakowaniowej. Wśród powierzonych jej zadań jest stworzenie, a następnie wdrożenie nowej strategii sprzedaży firmy (z uwzględnieniem działań new business), rozbudowa zespołu sprzedażowego, a także wypracowanie  i wdrożenie nowych procedur działania zespołu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama