Digital Signage Club

W Warszawie odbyło się niedawno spotkanie Digital Signage Club organizowane przez Polish Digital Signage Association przy współpracy firmy SQM Digital. W trakcie tego wydarzenia omówiono ciekawe zastosowania rozwiązań Digital Signage w sektorze branży handlowej. Na przykładzie sklepu R-GOL.com, prezentowanego uczestnikom spotkania, można było przekonać się jaką rolę we współczesnych wnętrzach odgrywają platformy cyfrowe nowej generacji i przetestować funkcjonalność poszczególnych elementów systemu. Dużym zainteresowaniem gości cieszyło się rozwiązanie oparte o technologię RFID, która wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji osób i przedmiotów na odległość oraz wystąpienie dotyczące tajników projektowania wnętrza, w którym mają być zastosowane technologie digital signage. Spotkanie to było swoistym preludium przez konferencją Digital Signage Trends, która odbędzie się w Warszawie 13 września tego roku. VISUAL COMMUNICATION jest jej patronem medialnym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama