Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage Club

W Warszawie odbyło się niedawno spotkanie Digital Signage Club organizowane przez Polish Digital Signage Association przy współpracy firmy SQM Digital. W trakcie tego wydarzenia omówiono ciekawe zastosowania rozwiązań Digital Signage w sektorze branży handlowej. Na przykładzie sklepu R-GOL.com, prezentowanego uczestnikom spotkania, można było przekonać się jaką rolę we współczesnych wnętrzach odgrywają platformy cyfrowe nowej generacji i przetestować funkcjonalność poszczególnych elementów systemu. Dużym zainteresowaniem gości cieszyło się rozwiązanie oparte o technologię RFID, która wykorzystuje fale radiowe do identyfikacji osób i przedmiotów na odległość oraz wystąpienie dotyczące tajników projektowania wnętrza, w którym mają być zastosowane technologie digital signage. Spotkanie to było swoistym preludium przez konferencją Digital Signage Trends, która odbędzie się w Warszawie 13 września tego roku. VISUAL COMMUNICATION jest jej patronem medialnym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama