Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Wrapping

Szczelnie oklejeni

Kwiecień 2012

Najnowsze trendy w aplikacjach gruntownie zmieniają komercyjne możliwości wykorzystania materiałów, stosowanych do tej pory głównie do oklejania pojazdów. Konkurs Wrap&Win przeprowadzony przez Avery Dennison Graphics and Reflective Solutions Europe, pokazuje jak kreatywnie można myśleć o oklejaniu praktycznie wszystkiego.

więcej »

Droga usłana gwiazdami

Styczeń 2012

Podczas październikowych targów viscom Düsseldorf odbyła się trzecia edycja konkursu aplikacji samochodowych The European Wrap Star. Do rywalizacji o tytuł gwiazdy oklejania stanęło 36 aplikatorów z całego świata. Ponadto trzydniowym zmaganiom towarzyszyła próba pobicia Rekordu Guinnessa. Spowodowane tym odbywającym się w Niemczech konkursem emocje już opadły, tymczasem zapraszamy na marcowe Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych 3rd Polish Wrap Championship organizowane przez magazyn VISUAL COMMUNICATION.

więcej »

Co z tymi pojazdami?

sierpień 2011

Zdaniem wielu ludzi wakacje są synonimem dalszych lub bliższych podróży. Dla osób przyzwyczajonych do codziennej pracy na najwyższych obrotach, niekończące się godziny spędzone w samochodzie mogą wydawać się udręką. Tymczasem znudzenie pasażerów  oraz mimowolne spoglądanie za okno pojazdu jest najlepszą drogą do sukcesu marketingowców zajmujących się aplikacjami na samochodach.

więcej »

Foliowy zawrót głowy

lipiec 2011

Folie samoprzylepne to obecnie mocno zróżnicowany segment wyrobów o właściwościach często ściśle dedykowanych. Podział przebiega w zależności od wielu parametrów: trwałości, sposobu obróbki, warunków aplikowania i pracy, rodzajów powierzchni oklejanych, przepuszczalności światła, barwy, wykończenia powierzchni i wielu innych. Przedmiotem naszego zainteresowania będą głównie folie barwne przeznaczone do wykańczania powierzchni elementów grafiki przestrzennej.

więcej »

Abecadło aplikacji – cz. 1

kwiecień 2011

W ostatnich latach możemy obserwować rozmaite formy przekazu wizualnego na środkach transportu. Ich celem jest przekazanie informacji na temat danego produktu czy usługi. Nasuwa się pytanie, jak skonstruować komunikat, aby nie tylko dobrze wyglądał, ale też spełnił swoje zadanie i trafił do grupy docelowej? 

więcej »

Fuszera na furze

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama