Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Wrapping

Pochód mistrzów

Kwiecień 2013

Mistrzowie Polski w Aplikacjach Samochodowych, to elitarna grupa firm, która w poprzednich edycjach Car Wrap Polish Championship zdobyła laur zwycięzcy i pierwsze miejsce. Poniżej prezentujemy rozmowę ze zwycięzcami drugiej edycji Mistrzostw – firmą Artgraf. Czwarta edycja imprezy odbędzie się już 21-23 maja podczas targów Euro-Reklama w Poznaniu.

więcej »

Wypożycz kawałek auta

Marzec 2013

Pieniądze za jazdę własnym samochodem? Prawdopodobnie każdy zacząłby się zastanawiać, gdzie tkwi haczyk. Tym razem to nie oszustwo. Marketerzy szukają nowych sposobów na dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców przy stosunkowo niewielkich kosztach.

więcej »

Fura w nowej skórze

Luty 2013

Oklejanie samochodów folią przestaje kojarzyć się z dwoma równoległymi pasami biegnącymi od klapy bagażnika, przez dach, aż do atrapy chłodnicy. Dziś „tuningowanie” auta skromnym deseniem odchodzi do lamusa, a na pierwszy plan wysuwają się „foliowe” rozwiązania, za pomocą których uzyskamy gustowną, zmianę, poprawiającą image nie tylko samochodu, ale i…kierowcy.

więcej »

Szklany biznes

Październik 2012

Pierwszymi, którzy umieścili półtransparentne aplikacje na szkle byli prawdopodobnie przedstawiciele amerykańskiej szkoły chicagowskiej z początku XX wieku. Aktywni wówczas architekci – Louis Sullivan i Daniel Burnham nie spodziewali się pewnie, ze ich projekty znajdą w przyszłości tak wielu naśladowców i reformatorów na całym świecie.

więcej »

Pod prąd

Wrzesień 2012

Personalizacja oraz łamanie wszelkich schematów i standardów wizualnych to obecnie wiodące trendy w sektorze wrapping. Aplikatorzy dostają do rąk zupełnie nowe folie i laminaty teksturowe, które umożliwiają efektywne sprostanie tym wyzwaniom bez względu czy mówimy o brandingu aut, planowaniu nowego wyglądu sklepu czy mieszkania.

więcej »

Potrzebne są dowody

Lipiec 2012

Niekiedy najlepszym sposobem na osiągnięcie optymalnego efektu biznesowego jest współpraca z policją, czego dowiodła firma Lakeside Films Ltd, dystrybutor materiałów do oznakowań drogowych i zabezpieczających.

więcej »

Graffiti bez szans

Lipiec 2012

MACtac wprowadził przejrzystą folię przylegającą o właściwościach antygraffiti: Protect Clear Tag „Easy to Protect & Clean”.

więcej »

Żniwa w pełni

Czerwiec 2012

Okres przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej oraz Olimpiadą w Londynie, to czas żniw i wytężonej pracy dla aplikatorów. Wyścig trwa, a zwycięzcy zgarną nie tylko laury i chwałę, ale też pokaźne budżety. Jest więc o co walczyć.

więcej »

Kalandry do boju

Czerwiec 2012

Avery Dennison wypuścił na rynek nowe produkty z rodziny kalandrowanych, polimerowych winyli do druku atramentowego: Avery MPI 2000 i Avery MPI 2800.

więcej »

Wysoka forma

Maj 2012

Opracowany i wytwarzany na opolskiej linii produkcyjnej laminat podłogowy Profiflex Lam-Pro 4-Floor MPT F120+ uzyskał certyfikat DIN 51130 klasy antypoślizgowości R9. Oznacza, to że laminat ten można stosować w takich miejscach jak banki, schody w szkołach, aptekach, szpitalach, klinikach, sklepach, hipermarketach, restauracjach, itp. Tak więc odbiorcy otrzymali szerokie spektrum zastosowań i możliwych miejsc do promowania produktów czy też umieszczania grafik informacyjnych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama