Różowy październik. Wspólna kampania Alivia i AMSOnkofundacja Alivia i AMS ruszają z październikową kampanią na rzecz profilaktyki i diagnostyki raka piersi. W ramach działań, w największych miastach Polski, wyemitowanych zostanie ponad 3 miliony treści edukacyjnych.
System Digital OOH jest jednym z fundamentów strategii rozwoju AMS, lidera rynku reklamy outdoorowej w Polsce. Jednym ze źródeł przewag tego systemu jest możliwość emisji nie tylko reklam, lecz również wartościowego kontentu. W kampanii realizowanej wspólnie z Onkofundacją Alivia spotykają się dwa kluczowe dla AMS aspekty: innowacyjne, cyfrowe rozwiązania komunikacyjne i działania z obszaru społecznej odpowiedzialności. Wykorzystując trzy kanały systemu DOOH – Digital Citylighty w wiatach przystankowych, nośniki Move TV w sieci klubów fitness premium oraz Digital Indoor w galeriach i centrach handlowych, AMS wyemituje treści edukacyjne skierowane do kobiet. Ich celem jest zachęcenie do profilaktyki i badania piersi. Działania AMS i Alivii to łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów. Tylko na samych Digital Citylightach dziennie pojawi się 19 godzin materiału związanego z tą kampanią. Wspólną kampanią Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polek na znaczenie badań profilaktycznych we wczesnym wykrywaniu raka piersi, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem onkologicznym.
|