Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/przejdzmy_na_ty.html

„Przejdźmy na TY”

© Kompania Piwowarska

Marka Tyskie wykupiła przestrzeń reklamową w znanych z odmiennych poglądów politycznych tygodnikach „Newsweek” i „Sieci” i opublikowała w każdym z nich połowę  reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł. W ten sposób, nawiązując do bajki Aleksandra Fredry, Tyskie chce zwrócić uwagę, że „Więcej nas łączy, niż dzieli”.

Jak podkreśla producent piwa - Kompania Piwowarska, w ramach platformy Przejdźmy na TY, realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. W ten sposób postanowił on zwrócić uwagę twórców i czytelników tygodników o tematyce polityczno-społecznej, które są odpowiedzialne za kształtowanie opinii publicznej.

„Mam nadzieję, że nasza delikatnie humorystyczna i łagodna kreacja chociaż trochę rozładuje napięcie między czytelnikami i twórcami tych mediów. Wierzymy w metodę małych kroków i traktujemy każde takie działanie jak pierwszy krok na drodze do złagodzenia społecznego sporu, w którym wszyscy, w różnym natężeniu, bierzemy udział” - podkreśla Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie. Za pomysł, realizację i komunikację akcji odpowiada agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

« poprzedni   |   następny » « wróć