Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kampania „jESTÉEm sobą”. Estée Lauder promuje pewność siebie

©Estée Lauder

We wrześniu rozpoczęła się nowa kampania marki kosmetycznej Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek. Projekt „jESTÉEm sobą” ma łączyć i wspierać wszystkie kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. W ramach inicjatywy od września dostępna jest limitowana, kolekcjonerska edycja kultowego podkładu Double Wear Stay-in-Place od Estée Lauder. Produkt jest dostępny w 15 odcieniach, a na wyjątkowym flakoniku pojawiły się grawer oraz ilustracja projektu polskiej artystki, Magdaleny Pankiewicz. Dziesięć złotych ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki Double Wear w salonach firmowych lub sklepach internetowych Estée Lauder, Douglas Polska oraz Sephora Polska w okresie 1-30 września 2022 roku zostanie przekazane na rzecz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Organizacja ta od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym. Ponadto w ramach inicjatywy marka kosmetyczna we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem prof. dr hab. Andrzeja Falkowskiego, przeprowadziła badanie na temat pewności siebie wśród młodych Polek. Wyniki badania są dostępne na stronie internetowej Estée Lauder. Kampania „jESTÉEm sobą” jest emitowana zarówno na kanałach cyfrowych (Facebook Ads, TikTok Ads, YouTube Ads), jak i w najpopularniejszych magazynach dedykowanych polskim kobietom, takich jak Twój Styl czy Wysokie Obcasy. Akcja jest również promowana na niestandardowych nośnikach OOH w największych galeriach handlowych w Polsce. Za realizację kampanii odpowiada agencja dentsu X z grupy dentsu Polska, natomiast koncepcję kreatywną przygotowała Agencja Przestrzeń. Zaangażowani są także influencerzy i partnerzy projektu – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, SWPS, Her Impact.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama