Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/billboardy_w_zamian_za.html

Billboardy w zamian za drzewa

© AMS

AMS poszerzy ofertę handlową w Gdańsku o nośniki z segmentu premium oraz powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych. To efekt wygranych przez firmę przetargów przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej. Jednym z elementów współpracy będzie zasadzenie drzew. Na ulice Gdańska wrócą wolnostojące nośniki reklamowe z segmentu premium. Firma w postępowaniu przetargowym, dotyczącym umieszczania nośników reklamowych w pasach drogowych, wygrała 7 z 14 oferowanych przez miasto pakietów. Możliwość umieszczania nośników w pasach drogowych to kolejny etap porządkowania przestrzeni publicznej zgodnie z Uchwałą Krajobrazową Gdańska. Tam, gdzie jest to dozwolone, będą mogły stanąć nośniki o formie i wymiarach zgodnych z uchwałą. Firmy, które wygrały przetarg, oprócz opłaty za możliwość ustawienia nośników, zobowiązały się do posadzenia w pasach zieleni drzew i ich pielęgnacji. W sumie dzięki temu posadzonych zostanie dzięki temu 170 drzew. Z kolei w postępowaniu konkursowym dotyczącym obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight AMS wygrał pakiet 153 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska. Tym samym firma poszerzyła dotychczasową ofertę reklamy na nośnikach Premium Citylight i Citylight o 25 procent.

« poprzedni   |   następny » « wróć