Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

ASP i Ströer

Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz firma Ströer rozpoczęły współpracę w ramach której na wszystkich stacjach drugiej linii metra będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad czterdziestu absolwentów tej uczelni. Wystawa jest podsumowaniem dziesięciu lat projektu „Coming Out”, który co roku prezentuje najciekawsze prace dyplomowe absolwentów Akademii. Wybrane kreacje będą rozmieszczone na siedmiu stacjach drugiej linii metra i na ponad miesiąc zajmą wszystkie znajdujące się tam nośniki reklamowe.Za wybór prac i opiekę artystyczną nad wystawą odpowiada Akademia Sztuk Pięknych. Firma Ströer, będąca wyłącznym operatorem nośników reklamowych na drugiej linii metra, jest głównym partnerem i mecenasem inicjatywy. Co ciekawe, specjalnie na potrzeby projektu organizatorzy zaplanowali trasę zwiedzania, sprawiającą każda praca odsyła do następnej. Ścieżka ma ponad półtora kilometra, a obejrzenie całości wystawy może zając nawet cztery godziny. Na każdej kreacji znajdzie się również QR kod, który po zeskanowaniu przeniesie nas na stronę, gdzie można będzie dowiedzieć się więcej o artyście i jego projekcie. Akcja organizowana jest pod honorowym patronatem Prezydenta m.st. Warszawy Rafała Trzaskowskiego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama