Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

⅓ - uratuj ją!

Twórcy aplikacji Too Good To Go wraz z agencją reklamową YMLY&R zorganizowali kampanię przeciwko marnotrawieniu żywności „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”. Kampania obejmie nośniki OOH, digital oraz media społecznościowe.

Badania dowodzą, że ⅓ produkowanej żywności się marnuje. Dlatego też na ilustracjach kampanii przedstawione są posiłki, takie jak pączek, pizza czy sushi, które właśnie w tej części zostały oderwane, powodując niewykorzystaną powierzchnię reklamową, stanowiącą odniesienie do marnowanego jedzenia. Oprócz banków żywności, do akcji włączyły się firmy takie jak Starbucks, Pizza Hut, BP, North Fish czy Natura Cold Press. Punkt kulminacyjny akcji przypadnie na 29 września, kiedy to ma miejsce ustanowiony przez ONZ Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Wtedy właśnie partnerzy akcji aktywnie włączą się w działania na kanałach social media dla podkreślenia skali problemu i zachęcenia do ratowania jedzenia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama