⅓ - uratuj ją!

Twórcy aplikacji Too Good To Go wraz z agencją reklamową YMLY&R zorganizowali kampanię przeciwko marnotrawieniu żywności „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”. Kampania obejmie nośniki OOH, digital oraz media społecznościowe.

Badania dowodzą, że ⅓ produkowanej żywności się marnuje. Dlatego też na ilustracjach kampanii przedstawione są posiłki, takie jak pączek, pizza czy sushi, które właśnie w tej części zostały oderwane, powodując niewykorzystaną powierzchnię reklamową, stanowiącą odniesienie do marnowanego jedzenia. Oprócz banków żywności, do akcji włączyły się firmy takie jak Starbucks, Pizza Hut, BP, North Fish czy Natura Cold Press. Punkt kulminacyjny akcji przypadnie na 29 września, kiedy to ma miejsce ustanowiony przez ONZ Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Wtedy właśnie partnerzy akcji aktywnie włączą się w działania na kanałach social media dla podkreślenia skali problemu i zachęcenia do ratowania jedzenia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama