Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Media i Komunikacja

Jantar i Kukulski na muralu „Życia mała garść”

W kwietniu na warszawskich Bielanach powstał mural przedstawiający Annę Jantar i Jarosława Kukulskiego. Znani polscy artyści przeprowadzili się na Bielany w połowie lat 70., niedługo przed narodzinami córki Natalii. Mieszkanie przy ulicy Reymonta 21 to miejsce, w którym powstawały ich wielkie przeboje.

 

więcej »

Amsterdam nie chce takich turystów. Kampania „Stay Away”

Amsterdam często wybierany jest jako cel podróży młodych osób szukających wrażeń czy też miejsce dla wieczorów panieńskich i kawalerskich. Kojarzy się on turystom głównie z głośną zabawą, często pełną używek. Rada miasta chce zmienić ten wizerunek na bardziej zrównoważony i przyjazny do życia.

 

więcej »

Telebim zamiast mandatu. Łapki na kierownicę

Dane Instytutu Transportu Samochodowego, które bazują na policyjnych statystykach, informują, że co 4 wypadek w Polsce może być spowodowany używaniem telefonu komórkowego przez kierowcę. Dlatego Policja, Yanosik i Screen Network przypomniały kierowcom o odłożeniu telefonu w czasie jazdy.

 

więcej »

Zdrowie w sieci DOOH. AMS współpracuje z Onkofundacją Alivia

AMS i Onkofundacja Alivia nawiązały długofalową współpracę. W ramach wspólnych działań w Światowy Dzień Zdrowia, który był 7 kwietnia, w sieci Digital OOH miała swoją premierę nowa kategoria kontentowa pod tytułem Zdrowie.

 

więcej »

Zaawansowana technologia na ścianie. Mural Miele

Poprzez swoją najnowszą kampanię marka Miele, producent wysokiej klasy sprzętu AGD, promuje sztukę pielęgnacji tkanin. Główne hasło kampanii „Troska o Twoje ubrania przez długie lata” kładzie nacisk na zrównoważoną modę, w której równie ważne jak jakość i trwałość noszonej odzieży jest to w taki sposób pielęgnowane są tkaniny.

więcej »

Biegowa motywacja na muralach. Adidas wspiera biegaczy

Adidas wspiera każdą biegową motywację. W najnowszej kampanii „W bieganiu liczysz się Ty” sportowa marka chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa, by odkryli, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu. Biegaczy motywować ma optymistyczna grafika stworzona przez Adelę Madej.

więcej »

Odświeżona klasyka. Rebranding Pepsi na 125-lecie marki

Pepsi z okazji swojego 125-lecia wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Jest to pierwsza od 14 lat aktualizacja kultowego wizerunku marki, który obejmie wszystkie jej elementy składowe, zarówno te fizyczne jak i wirtualne. Nowy design oddaje hołd bogatemu dziedzictwu marki, jednocześnie wykonując duży skok w przyszłość.

więcej »

Z nową siłą i nowym logo. Odnowiony wizerunek marki Nokia

Nokia przedstawiła zaktualizowaną strategię firmy w ramach długoterminowej transformacji. Zgodnie z nią firma chce być liderem innowacji technologicznych B2B, realizującym potencjał technologii cyfrowych w każdej branży. Integralną częścią długoterminowej strategii jest redesign logo marki.

więcej »

Siła dla kobiet. Światowa premiera nowego logotypu Glamour

Marka Glamour ogłosiła zmianę logotypu na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym będzie zmierzał brand w najbliższych latach.

 

więcej »

All you need is… OZE. Z miłości do planety

14 lutego krakowskich przechodniów zaskoczyły zielone akcenty na miejskich chodnikach. Tak rozpoczęła się kampania edukacyjna All you need is… OZE, której celem jest przebicie się do świadomości społecznej z informacjami o odnawialnych źródłach energii i płynących z nich korzyściach.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama