Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/digital_signage_led/wirtualne_eventy.html

Wirtualne eventy

 

Dostawca rozwiązań cyfrowych Keck oferuje nowe możliwości indywidualnej komunikacji z klientem dla wszystkich firm, szczególnie tych, których działalność została zablokowana przez sytuację epidemiologiczną. Firmy prezentujące się na targach planowały wydać około połowy swojego budżetu marketingowego na targi w latach 2020/2021. Był to wynik AUMA MesseTrend 2020, ankiety przeprowadzonej wśród 500 niemieckich firm wystawiających. W międzyczasie, z powodu rozprzestrzeniania się na całym świecie koronawirusa, znaczna część targów w pierwszej połowie 2020 roku została anulowana, co spowodowało utratę możliwości nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem. Dlatego też firma Keck przedstawiła swoją profesjonalną alternatywę Digital Fair +, przygotowując wirtualną scenę, na której dane firmy będą mogły przekazać klientom informacje, innowacje a także nawiązywać z nimi interakcje. Taką formę spotkania będzie można zaaranżować w wirtualnej przestrzeni sali wystawowej, konferencyjnej, showroomu i wielu innych. W ten sposób pomysły i usługi związane z planowanym pojawieniem się na targach nie zostaną utracone. Dostępne będzie cyfrowe zwiedzanie z przewodnikiem, szkolenia a nawet samouczek z funkcją czatu na żywo. Aby stworzyć ten wirtualny świat, firma wykorzystuje lub tworzy dane 3D z planowanego wydarzenia lub świata marki. Wirtualne wydarzenie może przedłużyć event odbywający się w rzeczywistości, adresować dodatkowe grupy docelowe , a może być wykorzystane jako wspomnaina wcześniej alternatywa, w przypadku kiedy wydarzenie nie mogłoby się odbyć. Dzięki temu komunikacja z klientami staje się również w jakimś stopniu niezależna od czasu i przestrzeni w branży targowej.

« poprzedni   |   następny » « wróć