Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Sprzedaż wzrosła o 10%

Testy rozwiązań digital signage w sklepie z żywnością organiczną i naturalną doprowadziły do 10-procentowego wzrostu sprzedaży w sklepie Earth Fare w Charlotte w Północnej Karolinie. W ramach tych testów wymagana była instalacja niestandardowych ekranów przez Mood Media. Na początku firma Earth Fare opracowała kreatywne treści multimedialne, które były wyświetlane na pięciu profesjonalnie zamontowanych 55-calowych ekranach LCD o ultra-wysokiej rozdzielczości, dostarczonych i zainstalowanych przez Mood. Współpraca doprowadziła do opracowania dynamicznej strategii treści z wbudowaną elastycznością w zakresie zmian i aktualizacji treści. Dodano strategiczne oznakowania, takie jak: cyfrowe tablice menu, emisja sportów na żywo, szczególnie meczów koszykówki czy warunki pogodowe. Autoryzowani pracownicy Earth Fare mają pełną kontrolę nad rozwiązaniami digital signage we wszystkich sklepach Earth Fare w USA obsługiwanych przez Mood, obejmujących ponad 180 ekranów i 400 urządzeń multimedialnych. Intuicyjny interfejs CMS pozwala użytkownikom na natychmiastowe zarządzanie, edycję i publikowanie treści na jednym lub wielu ekranach w różnych lokalizacjach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama