Reklama dla optyka
Reklamy zaczynają dotyczyć każdej dziedziny. Salony optyczne to coraz popularniejszy widok na naszych ulicach. Nikogo nie powinno to dziwić – nasz wzrok z roku na rok jest coraz gorszy, dlatego potrzebujemy okularów bądź soczewek kontaktowych. Jednak mnogość salonów wpływa również na to, że każdy z nich musi się odpowiednio zareklamować, żeby zdobyć klientów. Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób promowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary. Ten niekonwencjonalny outdoor kanadyjskiego optyka pokazuje, że niekiedy drobna reklama jest o wiele lepsza niż taka, która rzuca się w oczy. Opto-Réseau, bo tak nazywa się optyk zajmujący się niekonwencjonalną reklamą, do promocji swoich usług postanowił wykorzystać zjawisko pareidolii, czyli dopatrywania się znanych kształtów w przypadkowych szczegółach. Na wybranych fasadach budynków znajdujących się nieopodal butiku, marka umieściła swoje logo na czarnym tle. I to w nie byle jakim miejscu, a między dwoma oknami, sprawiając, że wyglądały one jak okulary. Tak ciekawej reklamy nie sposób pominąć milczeniem. Szczególnie, że znacznie wyróżnia się ona na tle innych.
|