Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/digital_signage_led/digital_indoor_w_klepierre.html

Digital Indoor w Klepierre

© AMS

Firma AMS została wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską i Rybnik, oferując klientom ofertę nośników Digital Indoor w formacie 65”.

„Dzięki możliwościom DOOH czekamy na konsumenta w punktach styku, w czasie podejmowania decyzji zakupowych. Digitalowe nośniki AMS spełniają zarówno rolę informacyjną, dostarczając konsumentom przydatnych wskazówek w ramach autorskiego kontentu Cityinfo, jak również kanału komunikacji marketingowej, pobudzając pozytywne skojarzenia i emocje związane z marką i wpływając na wybory konsumenckie” - podkreśla Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. 

AMS dostarcza reklamę i autorski kontent Cityinfo w centrach handlowych m.in. w sieci Nhood (wcześniej Ceetrus), gdzie funkcjonują hipermarkety Auchan. Obecnie oferta firmy obejmuje 36 obiektów w największych aglomeracjach, a dzięki współpracy z Klepierre do portfolio AMS trafiły warszawska galeria Sadyba Best Mall oraz centra handlowe Plaza.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć