Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Godzina dla Ziemi

Firma AMS juz kolejny rok bierze udział w akcji „Godzina dla Ziemi WWF”. Celem przedsięwzięcia jest przekonać odbiorców do refleksji nad zmianami klimatu. W ramach akcji firma będzie przez cały dzień co godzinę emitować ekologiczny mini-serial na Digital Citylightach w całym kraju.

więcej »

Imagine Peace

Yoko Ono zamieściła na billboardach na całym świecie pokojowe przesłanie „Imagine Peace”. Wydarzenie to ma miejsce 53 lata po tym, jak artystka i jej mąż John Lennon, gwiazda Beatlesów, zorganizowali tygodniowy protest w apartamencie dla nowożeńców, demonstrując w ten sposób swoje zaangażowanie na rzecz sprawiedliwości społecznej.

więcej »

Drzewo za reklamę

Firma AMS wprowadziła do swojej oferty ekologiczne rozwiązanie Eko Premium CityLight. Jak podkreśla, wraz z każdym nośnikiem wykorzystanym w kampanii AMS w imieniu reklamodawcy posadzi drzewo. Nowy produkt to kolejny krok w zielonej strategii AMS.

więcej »

Cyfrowy świat roślin

Na jednym z billboardów Piccadilly Circus w Londynie pojawiła się cyfrowa reklama dokumentalnego serialu „Zielona Planeta” z Davidem Attenborough, jednym z najbardziej znanych twórców filmów przyrodniczych w Wielkiej Brytanii oraz cyfrowej platformy „The Green Planet AR Experience”. Podobnie jak w przypadku serialu, billboard ma na celu przypomnieć oglądającym, jak wielką rolę w naszym życiu odgrywają rośliny.

więcej »

Zagrożenie, którego nie widać

Na cyfrowych ekranach w centrum Warszawy ruszyła akcja informacyjna, w której smok ostrzega mieszkańców miasta o złej jakości powietrza. Animacja została stworzona przez Screennetwork. Firma postanowiła połączyć animację 3D z danymi pozyskiwanymi w czasie rzeczywistym. Wygląd animacji został uzależniony od aktualnych odczytów poziomu pyłów zawieszonych z pobliskiej stacji pomiarowej.

więcej »

Promocja recyklingu

Na Dworcu Centralnym w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama marki Pepsi w formie hologramu. Kampania powstała z okazji wprowadzenia na rynek butelek rPET, wykonanych w 100% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Głównym zadaniem nośnika była komunikacja zmiany opakowań Pepsi oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych.

więcej »

Alerty RCB w przestrzeni miejskiej

Dzięki współpracy Rządowego Centrum Bezpieczeństwa i firmy Screen Network znany przez użytkowników wszystkich sieci komórkowych system alertów RCB zwiększa swój zasięg. Alerty RCB są wysyłane w sytuacjach nadzwyczajnych, kiedy istnieje możliwość zagrożenia życia.

więcej »

DOOH w stylu Matrix

W grudniu swoją premierę miała czwarta część kultowej serii filmowej „Matrix” - „Matrix Zmartwychwstania”. Premierze filmu towarzyszyły liczne kampanie reklamowe. Jedną z nich była kampania przeprowadzona przez Warner Bros. we współpracy z Dive Networks i Twitterem.

więcej »

DOOH programmatic

Na początku grudnia w polskich miastach rozpoczęto outdoorową kampanię systemu płatności mobilnych Blik. Jest ona realizowana w modelu programmatic na nośnikach Digital Cityscreen firmy AMS. Model „automated guaranteed” opiera się na użyciu narzędzi stworzonych przez AMS i łączy w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP, przy całkowitej automatyzacji procesu.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama