Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Bezpieczne góry

Lipiec 2012

Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe sięgnęło po najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa na szlakach polskich gór.

więcej »

Kontent is King?

Czerwiec 2012

Pytanie to w tytule postawione tak śmiało, choćby z największym bólem rozwiązać by należało, pisał w pierwszych strofach swojego wiersza pod tytułem „Dlaczego ogórek nie śpiewa” Konstanty Ildefons Gałczyński. Z kontentem w Digital Signage jest po trosze jak z tytułowym ogórkiem. Jeżeli chcemy, aby zaśpiewał, musimy się trochę postarać.

więcej »

Potrzeba standardu

Czerwiec 2012

Kondycja sektora Digital Signage w Polsce zaskakuje in plus. Jest solidne zaplecze dobrze rokujące na przyszłość, dobry moment rynkowy mimo odczuwalnego spowolnienia gospodarczego oraz potencjał rozwojowy. Do pełni szczęścia brakuje niewiele, choć wbrew pozorom tak dużo - standaryzacji badań i wspólnej metodologii pomiaru skuteczności dotyczącej kontaktów oraz zachowań odbiorców reklamy przy nośnikach.

więcej »

Odrodzenie

Czerwiec 2012

Digital signage jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku viscom w zakresie software jak i hardware. Wykorzystanie najnowszych osiągnięć technologicznych oraz umiejętne łączenie kanałów komunikacji generuje duży potencjał tego medium.

więcej »

Dorastanie

Maj 2012

Branża reklamowa jest szczególnie zakochana w mediach społecznościowych. Niedawno jedna z firm specjalizujących się w tej dziedzinie ogłosiła, że jej przychody za rok 2011 wyniosły blisko 2,5 mln zł. Imponuje to tym bardziej, że rok wcześniej przedsiębiorstwo zanotowało przychód na poziomie 250 tys. zł. Tymczasem obok, choć rzadziej w blasku fleszu, wciąż wzrasta sektor cyfrowej reklamy w miejscu sprzedaży. Tutaj polskie firmy notują już obroty na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych.

więcej »

Targowy Digital – moda czy obowiązek?

Kwiecień 2012

Ileż razy słyszeliśmy opinię, że teraz targi nie są już takie same jak kiedyś... Rzeczywiście, współczesne ekspozycje targowe w niczym nie przypominają tych sprzed kilku lat. Wystawcy co roku prześcigają się w pomysłach na aranżację zabudowy. Trudno się dziwić. Pomimo narzekań, wielu z nich wie, że dla sektora B2B targi są nadal równie ważne, co marketing w miejscu sprzedaży dla branży FMCG.

więcej »

BMW OFFICE

Kwiecień 2012

Jednym z najpopularniejszych zastosowań systemów Digital Signage jest multimedialna informacja w salonach samochodowych. Klienci salonów oczekują, że w związku z planowaną niemałą inwestycją w nowe auto, procesowi wyboru pojazdu będzie towarzyszyć nie tylko fachowe doradztwo pracowników salonu, ale także nowoczesne środki informacji, nierzadko umożliwiające interakcję. Trwający od kilku lat trend zwykle rozpoczyna się w siedzibie producenta aut, po czym stopniowo eksportowany jest do dealerów na całym świecie. Tak właśnie się stało przypadku salonów BMW, które skorzystały z rozwiązań stosowanych już w Niemczech, ale dostosowanych do polskich wymagań.

więcej »

Cyfrowe standardy

Marzec 2012

Organizacja wydarzeń sportowych, takich jak mistrzostwa czy olimpiady, stanowi niepodważalną siłę napędową rozwoju infrastruktury obiektów, na których odbywają się dane rozgrywki. Standardem europejskich stadionów jest instalacja wszelkiego rodzaju nośników cyfrowych – od telebimów, poprzez bandy reklamowe, na kompleksowych systemach monitoringu i kontroli kończąc. Jakie funkcje pełnią poszczególne rozwiązania i jakie przynoszą korzyści?

więcej »

Policyjny projekt

Marzec 2012

W ostatnim czasie szeroko komentowano w mediach sprawę projektu unijnego, w ramach którego poszerzy się dostępność do usług informacyjnych na wybranych komendach policji. Już wkrótce – w 33 lokalizacjach na terenie województwa śląskiego – będzie można skorzystać z darmowego Internetu. Mimo że celem projektu jest usprawnienia procesu komunikacji i wymiany informacji pomiędzy Policją a społeczeństwem, to cały czas kontrowersje wzbudza wysokość wydanej na infokioski sumy oraz wybór lokalizacji.

więcej »

Trzecia rewolucja

Listopad 2011

Obecny model wymiany i przetwarzania informacji wkracza w schyłkową fazę. Telekomunikacja, której symbolem był telegraf, telefon stacjonarny czy telewizja w znanej nam formie, ustępuje miejsca wielowymiarowej komunikacji cyfrowej. Potwierdza to raport IBM, prezentujący innowacyjne rozwiązania, które znacząco mogą wpłynąć na nasze życie w ciągu najbliższych pięciu lat.

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama