Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Digital Signage & LED

Ściana, która wciąga

Lipiec 2012

Dwie ogromne ściany interaktywne składające się z 60 profesjonalnych ekranów bezszwowych (obsługiwanych przez 12 komputerów), o całkowitej powierzchni ponad 40 m2.

więcej »

Kampanie reklamowe muszą być „smart”

Lipiec 2012

Nieśmiało szacuje się, że najdalej za rok, co czwarty mieszkaniec świata będzie posiadaczem smartfona. Co ciekawe, w naszym kraju korzysta już z niego prawie co trzecia osoba, a sprzedaż tych niewielkich urządzeń jest większa niż zainteresowanie komputerami klasy PC. Rzecz jasna, branża Digital Signage nie przechodzi obok tego faktu obojętnie. Producenci technologii udostępniają aplikacje integrujące smartfony z elektronicznymi billboardami i ekranami w miejscu sprzedaży. Najważniejsza jest interaktywność!

więcej »

Bezpieczne góry

Lipiec 2012

Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe sięgnęło po najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa na szlakach polskich gór.

więcej »

Kontent is King?

Czerwiec 2012

Pytanie to w tytule postawione tak śmiało, choćby z największym bólem rozwiązać by należało, pisał w pierwszych strofach swojego wiersza pod tytułem „Dlaczego ogórek nie śpiewa” Konstanty Ildefons Gałczyński. Z kontentem w Digital Signage jest po trosze jak z tytułowym ogórkiem. Jeżeli chcemy, aby zaśpiewał, musimy się trochę postarać.

więcej »

Potrzeba standardu

Czerwiec 2012

Kondycja sektora Digital Signage w Polsce zaskakuje in plus. Jest solidne zaplecze dobrze rokujące na przyszłość, dobry moment rynkowy mimo odczuwalnego spowolnienia gospodarczego oraz potencjał rozwojowy. Do pełni szczęścia brakuje niewiele, choć wbrew pozorom tak dużo - standaryzacji badań i wspólnej metodologii pomiaru skuteczności dotyczącej kontaktów oraz zachowań odbiorców reklamy przy nośnikach.

więcej »

Odrodzenie

Czerwiec 2012

Digital signage jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku viscom w zakresie software jak i hardware. Wykorzystanie najnowszych osiągnięć technologicznych oraz umiejętne łączenie kanałów komunikacji generuje duży potencjał tego medium.

więcej »

Dorastanie

Maj 2012

Branża reklamowa jest szczególnie zakochana w mediach społecznościowych. Niedawno jedna z firm specjalizujących się w tej dziedzinie ogłosiła, że jej przychody za rok 2011 wyniosły blisko 2,5 mln zł. Imponuje to tym bardziej, że rok wcześniej przedsiębiorstwo zanotowało przychód na poziomie 250 tys. zł. Tymczasem obok, choć rzadziej w blasku fleszu, wciąż wzrasta sektor cyfrowej reklamy w miejscu sprzedaży. Tutaj polskie firmy notują już obroty na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych.

więcej »

Targowy Digital – moda czy obowiązek?

Kwiecień 2012

Ileż razy słyszeliśmy opinię, że teraz targi nie są już takie same jak kiedyś... Rzeczywiście, współczesne ekspozycje targowe w niczym nie przypominają tych sprzed kilku lat. Wystawcy co roku prześcigają się w pomysłach na aranżację zabudowy. Trudno się dziwić. Pomimo narzekań, wielu z nich wie, że dla sektora B2B targi są nadal równie ważne, co marketing w miejscu sprzedaży dla branży FMCG.

więcej »

BMW OFFICE

Kwiecień 2012

Jednym z najpopularniejszych zastosowań systemów Digital Signage jest multimedialna informacja w salonach samochodowych. Klienci salonów oczekują, że w związku z planowaną niemałą inwestycją w nowe auto, procesowi wyboru pojazdu będzie towarzyszyć nie tylko fachowe doradztwo pracowników salonu, ale także nowoczesne środki informacji, nierzadko umożliwiające interakcję. Trwający od kilku lat trend zwykle rozpoczyna się w siedzibie producenta aut, po czym stopniowo eksportowany jest do dealerów na całym świecie. Tak właśnie się stało przypadku salonów BMW, które skorzystały z rozwiązań stosowanych już w Niemczech, ale dostosowanych do polskich wymagań.

więcej »

Cyfrowe standardy

Marzec 2012

Organizacja wydarzeń sportowych, takich jak mistrzostwa czy olimpiady, stanowi niepodważalną siłę napędową rozwoju infrastruktury obiektów, na których odbywają się dane rozgrywki. Standardem europejskich stadionów jest instalacja wszelkiego rodzaju nośników cyfrowych – od telebimów, poprzez bandy reklamowe, na kompleksowych systemach monitoringu i kontroli kończąc. Jakie funkcje pełnią poszczególne rozwiązania i jakie przynoszą korzyści?

więcej »

Komentarz miesiąca

Postęp i nieustanne przyspieszenie technologiczne

Czy jeszcze nadążamy za technologicznymi nowościami, chociażby z dziedziny druku wielkoformatowego czy digital signage? Prawie w każdym numerze VISUAL COMMUNICATION relacjonujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy,  kolejną rewolucję w tych sferach. Inaczej nie będzie i tym razem. Mam nadzieję, że nadążacie za postępem i za naszymi relacjami, nie dostając przy tym zadyszki!

Reklama