Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Wspólna platforma

Marzec 2013

NEC Display Solutions wprowadza na europejski rynek Vukunet, platformę reklamową dedykowaną dla sektora digital out-of-home. Rozwiązanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na NEC Showcase 2012 w Londynie i ma ułatwić prowadzenie kampanii łącząc dostawców sieci z domami mediowymi.

więcej »

Rewolucja czy stagnacja?

Luty 2013

E-papier zużywa tylko 1/80 energii pochłanianej przez LCD. Jest lekki i poręczny, a wyświetlany przekaz pozostaje czytelny nawet w świetle słonecznym. Wydawałoby się, że technologia idealnie nadaje się do zastosowań viscom. Dlaczego nie opanowała jeszcze rynku?

więcej »

Młodzian z werwą

Luty 2013

Jest młody i nieprzewidywalny. Podobnie jak cała branża reklamowa boryka się z problemami, ale nieustannie się rozwija. Rynek Digital Signage w Polsce ma przed sobą duże perspektywy, ale też wciąż wiele do zrobienia.

więcej »

Visual Forrest, czyli lekcja z błędów

Styczeń 2013

W jednym z największych amerykańskich centrów handlowych zainstalowano próbnie 100 wyświetlaczy wykorzystujących technologię Digital Signage. Plan zakładał wdrożenie technologii w 300 sklepach. Dziś wyświetlaczy nie ma w żadnym z nich. Czy oznacza to, że cyfrowa reklama w miejscu sprzedaży nie spełnia pokładanych w niej nadziei?

więcej »

Dał nam przykład Bonaparte

Wrzesień 2012

Efekt naśladownictwa jest znany w literaturze nie tylko z hymnów, ale przede wszystkim z teorii zachowania konsumenta. Gdy garstka ludzi przygląda się niecodziennej scenie ulicznej, pozostali przechodnie nie omieszkają wstrzymać na chwilę swojego codziennego biegu i popatrzeć na to, co się dzieje. I choć zazwyczaj nikt nie reaguje, to w przypadku marketingu w miejscu sprzedaży wystarczy, że patrzą…

więcej »

Drogowskazy sukcesu

Wrzesień 2012

Nie jest tajemnicą, że dzisiejszy rynek rozwija się w zawrotnym tempie. Wraz ze zmianami rosną oczekiwania konsumentów, co z kolei stanowi wyzwanie dla marketerów, którzy muszą bezustannie szukać nowych dróg dotarcia do klienta.

więcej »

Pozory mylą

Sierpień 2012

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że polska reklama zewnętrzna znajduje się obecnie w fazie stabilizacji. Pamiętajmy jednak o słowach Seneki, fallaces sunt rerum species, pozory rzeczy są mylące.

więcej »

W stolicy syreni śpiew

Sierpień 2012

Podczas Euro 2012 Syrenki promowały stolicę w trzynastu punktach Warszawy (w Strefie Kibica, na skwerach i placach). Rzeźby stanęły w kluczowych lokacjach, w pobliżu najważniejszych zabytków i wyznaczały trasę spacerową po mieście. Dzięki fotokodom na cokołach turyści mogli pobrać mobilny przewodnik po Warszawie.

więcej »

Ściana, która wciąga

Lipiec 2012

Dwie ogromne ściany interaktywne składające się z 60 profesjonalnych ekranów bezszwowych (obsługiwanych przez 12 komputerów), o całkowitej powierzchni ponad 40 m2.

więcej »

Kampanie reklamowe muszą być „smart”

Lipiec 2012

Nieśmiało szacuje się, że najdalej za rok, co czwarty mieszkaniec świata będzie posiadaczem smartfona. Co ciekawe, w naszym kraju korzysta już z niego prawie co trzecia osoba, a sprzedaż tych niewielkich urządzeń jest większa niż zainteresowanie komputerami klasy PC. Rzecz jasna, branża Digital Signage nie przechodzi obok tego faktu obojętnie. Producenci technologii udostępniają aplikacje integrujące smartfony z elektronicznymi billboardami i ekranami w miejscu sprzedaży. Najważniejsza jest interaktywność!

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama