Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Digital Signage & LED

Cyfrowe mozaiki

Maj 2013

Digital signage jako element sztuki dekoracyjnej? Okazuje się, że cyfrowe ekrany mogą służyć nie tylko celom informacyjnym bądź promocyjno-reklamowym; wzrasta również ich rola jako ozdób architektonicznych. Kto i w jaki sposób próbuje zagospodarować ten potencjał?

więcej »

Architektura pierwszego wrażenia

Kwiecień 2013

Typowa instalacja digital signage może być świetnym uzupełnieniem wystroju przestrzeni publicznej lub prywatnej. Postawiona na podłodze, zawieszona na ścianie bądź umieszczona na półce, stanowi element, który można przemieszczać bądź usunąć. Istnieją jednak instalacje wkomponowane w architekturę otoczenia, zintegrowane z jego strukturą fizyczną oraz funkcjonalnością. W takim wypadku noszą one nazwę „mediów architektonicznych”.

więcej »

Wspólna platforma

Marzec 2013

NEC Display Solutions wprowadza na europejski rynek Vukunet, platformę reklamową dedykowaną dla sektora digital out-of-home. Rozwiązanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na NEC Showcase 2012 w Londynie i ma ułatwić prowadzenie kampanii łącząc dostawców sieci z domami mediowymi.

więcej »

Rewolucja czy stagnacja?

Luty 2013

E-papier zużywa tylko 1/80 energii pochłanianej przez LCD. Jest lekki i poręczny, a wyświetlany przekaz pozostaje czytelny nawet w świetle słonecznym. Wydawałoby się, że technologia idealnie nadaje się do zastosowań viscom. Dlaczego nie opanowała jeszcze rynku?

więcej »

Młodzian z werwą

Luty 2013

Jest młody i nieprzewidywalny. Podobnie jak cała branża reklamowa boryka się z problemami, ale nieustannie się rozwija. Rynek Digital Signage w Polsce ma przed sobą duże perspektywy, ale też wciąż wiele do zrobienia.

więcej »

Visual Forrest, czyli lekcja z błędów

Styczeń 2013

W jednym z największych amerykańskich centrów handlowych zainstalowano próbnie 100 wyświetlaczy wykorzystujących technologię Digital Signage. Plan zakładał wdrożenie technologii w 300 sklepach. Dziś wyświetlaczy nie ma w żadnym z nich. Czy oznacza to, że cyfrowa reklama w miejscu sprzedaży nie spełnia pokładanych w niej nadziei?

więcej »

Dał nam przykład Bonaparte

Wrzesień 2012

Efekt naśladownictwa jest znany w literaturze nie tylko z hymnów, ale przede wszystkim z teorii zachowania konsumenta. Gdy garstka ludzi przygląda się niecodziennej scenie ulicznej, pozostali przechodnie nie omieszkają wstrzymać na chwilę swojego codziennego biegu i popatrzeć na to, co się dzieje. I choć zazwyczaj nikt nie reaguje, to w przypadku marketingu w miejscu sprzedaży wystarczy, że patrzą…

więcej »

Drogowskazy sukcesu

Wrzesień 2012

Nie jest tajemnicą, że dzisiejszy rynek rozwija się w zawrotnym tempie. Wraz ze zmianami rosną oczekiwania konsumentów, co z kolei stanowi wyzwanie dla marketerów, którzy muszą bezustannie szukać nowych dróg dotarcia do klienta.

więcej »

Pozory mylą

Sierpień 2012

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że polska reklama zewnętrzna znajduje się obecnie w fazie stabilizacji. Pamiętajmy jednak o słowach Seneki, fallaces sunt rerum species, pozory rzeczy są mylące.

więcej »

W stolicy syreni śpiew

Sierpień 2012

Podczas Euro 2012 Syrenki promowały stolicę w trzynastu punktach Warszawy (w Strefie Kibica, na skwerach i placach). Rzeźby stanęły w kluczowych lokacjach, w pobliżu najważniejszych zabytków i wyznaczały trasę spacerową po mieście. Dzięki fotokodom na cokołach turyści mogli pobrać mobilny przewodnik po Warszawie.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama