Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Digital Signage & LED

Zgodnie z planem

marzec 2014

Skuteczność kampanii reklamowych, które są realizowane na wielkoformatowych telebimach LED w przestrzeni publicznej, pozostaje zagadką dla wielu potencjalnych klientów. W bieżącym numerze spróbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie, jak powinien przebiegać etap planowania kampanii promocyjnej na wielkoformatowych nośnikach cyfrowych, aby była ona efektywna.

więcej »

Skuteczność na celowniku

listopad 2013

85 proc. klientów jednego z największych banków w Polsce stwierdziło, że monitory umieszczone w oddziałach są świetnym pomysłem. Aż 60 proc. przyznało, że reklamy wyświetlane na ekranach dostarczają im przydatnych informacji. 32 proc. zapamiętało treść komunikatu, a 14 proc. zapytało obsługę banku o reklamowany produkt.    

więcej »

Sprzęt sprzętowi nierówny

listopad 2013

Digital signage jest prężnie rozwijającą się formą dynamicznej komunikacji cyfrowej w miejscach publicznych. Oferuje m.in. możliwość zwiększenia zysków poprzez promocję i reklamę produktów, skierowane do określonej grupy odbiorców na określonym obszarze.

więcej »

Zarządzanie na ekranie

wrzesień 2013

Systemy digital signage są obecne na polskim rynku już od wielu lat. Nie są one jedynie powiązane z obszarem reklamy, jak to miało miejsce w początkowej fazie ich rozwoju. Ich uniwersalność oraz możliwość elastycznego dopasowywania do potrzeb klienta sprawiły, że stają się narzędziem coraz powszechniej stosowanym w instytucjach publicznych, centrach komunikacyjnych, lotniskach, szpitalach, hotelach.

więcej »

Piąty element

wrzesień 2013

Streaming wideo czy budowanie treści do ścian wideo to tylko niektóre zadania, w których realizacji sprawdzi się oprogramowanie SpinetiX Elementi. Służy ono do tworzenia treści wyświetlanych na urządzeniach SpinetiX HMP.

więcej »

Informacja na każdym kroku

sierpień 2013

Infokioski coraz częściej wypełniają przestrzeń publiczną, pojawiając się w takich miejscach, jak centra handlowe, punkty informacji turystycznej, muzea, dworce, galerie czy banki. Są doskonałą alternatywą dla obecnych drukowanych form prezentacji, np. plakatów czy standów.

więcej »

Niech wideo mówi za ciebie

sierpień 2013

Zalety tradycyjnej ekspozycji produktu wzmocnione siłą elektroniki. Informacja o marce przekazywana ustami multimedialnego ambasadora. Zaskakująca, niecodzienna forma prezentacji treści, która angażuje wszystkie zmysły odbiorców. To nie futurystyczne wizje entuzjastów nowych technologii, ale realne rozwiązania. W dodatku dostępne w Polsce. 

więcej »

Wygodne czekanie

Lipiec 2013

Nie tak dawno temu obywatele i obywatelki spontanicznie zawiązywali komitety kolejkowe i tworzyli listy, by zapobiec chaosowi i uporządkować oczekiwanie na zakup trudno dostępnych produktów. Dziś, gdy półki sklepowe są pełne, wyzwaniem stało się sprawne zarządzanie ruchem. Czas oczekiwania ma być jak najkrótszy i upływać w przyjemnej atmosferze. Witamy w świecie CFM.

więcej »

Miło jak w banku

Czerwiec 2013

Bankowość ewoluuje wraz z potrzebami klientów. Ci ostatni coraz częściej korzystają z usług finansowych za pośrednictwem nowoczesnym kanałów komunikacji. Jednak niekiedy wizyta w oddziale to konieczność. Nowoczesne systemy digital signage mogą pomóc w uczynieniu takiej wizyty równie przyjemnej i bezproblemowej, jak odwiedziny witryny internetowej.

więcej »

LED-owe fasady

Maj 2013

Każdy budynek stanowi rodzaj przekazu. Jednak multimedialne fasady otwierają zupełnie nowe możliwości komunikacyjne, odpowiadające technologicznym możliwościom XXI wieku. Umożliwiają one dialog pomiędzy przestrzenią cyfrową, architekturą i urbanistyką.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama