Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Sprzęt sprzętowi nierówny

listopad 2013

Digital signage jest prężnie rozwijającą się formą dynamicznej komunikacji cyfrowej w miejscach publicznych. Oferuje m.in. możliwość zwiększenia zysków poprzez promocję i reklamę produktów, skierowane do określonej grupy odbiorców na określonym obszarze.

więcej »

Zarządzanie na ekranie

wrzesień 2013

Systemy digital signage są obecne na polskim rynku już od wielu lat. Nie są one jedynie powiązane z obszarem reklamy, jak to miało miejsce w początkowej fazie ich rozwoju. Ich uniwersalność oraz możliwość elastycznego dopasowywania do potrzeb klienta sprawiły, że stają się narzędziem coraz powszechniej stosowanym w instytucjach publicznych, centrach komunikacyjnych, lotniskach, szpitalach, hotelach.

więcej »

Piąty element

wrzesień 2013

Streaming wideo czy budowanie treści do ścian wideo to tylko niektóre zadania, w których realizacji sprawdzi się oprogramowanie SpinetiX Elementi. Służy ono do tworzenia treści wyświetlanych na urządzeniach SpinetiX HMP.

więcej »

Informacja na każdym kroku

sierpień 2013

Infokioski coraz częściej wypełniają przestrzeń publiczną, pojawiając się w takich miejscach, jak centra handlowe, punkty informacji turystycznej, muzea, dworce, galerie czy banki. Są doskonałą alternatywą dla obecnych drukowanych form prezentacji, np. plakatów czy standów.

więcej »

Niech wideo mówi za ciebie

sierpień 2013

Zalety tradycyjnej ekspozycji produktu wzmocnione siłą elektroniki. Informacja o marce przekazywana ustami multimedialnego ambasadora. Zaskakująca, niecodzienna forma prezentacji treści, która angażuje wszystkie zmysły odbiorców. To nie futurystyczne wizje entuzjastów nowych technologii, ale realne rozwiązania. W dodatku dostępne w Polsce. 

więcej »

Wygodne czekanie

Lipiec 2013

Nie tak dawno temu obywatele i obywatelki spontanicznie zawiązywali komitety kolejkowe i tworzyli listy, by zapobiec chaosowi i uporządkować oczekiwanie na zakup trudno dostępnych produktów. Dziś, gdy półki sklepowe są pełne, wyzwaniem stało się sprawne zarządzanie ruchem. Czas oczekiwania ma być jak najkrótszy i upływać w przyjemnej atmosferze. Witamy w świecie CFM.

więcej »

Miło jak w banku

Czerwiec 2013

Bankowość ewoluuje wraz z potrzebami klientów. Ci ostatni coraz częściej korzystają z usług finansowych za pośrednictwem nowoczesnym kanałów komunikacji. Jednak niekiedy wizyta w oddziale to konieczność. Nowoczesne systemy digital signage mogą pomóc w uczynieniu takiej wizyty równie przyjemnej i bezproblemowej, jak odwiedziny witryny internetowej.

więcej »

LED-owe fasady

Maj 2013

Każdy budynek stanowi rodzaj przekazu. Jednak multimedialne fasady otwierają zupełnie nowe możliwości komunikacyjne, odpowiadające technologicznym możliwościom XXI wieku. Umożliwiają one dialog pomiędzy przestrzenią cyfrową, architekturą i urbanistyką.

więcej »

Cyfrowe mozaiki

Maj 2013

Digital signage jako element sztuki dekoracyjnej? Okazuje się, że cyfrowe ekrany mogą służyć nie tylko celom informacyjnym bądź promocyjno-reklamowym; wzrasta również ich rola jako ozdób architektonicznych. Kto i w jaki sposób próbuje zagospodarować ten potencjał?

więcej »

Architektura pierwszego wrażenia

Kwiecień 2013

Typowa instalacja digital signage może być świetnym uzupełnieniem wystroju przestrzeni publicznej lub prywatnej. Postawiona na podłodze, zawieszona na ścianie bądź umieszczona na półce, stanowi element, który można przemieszczać bądź usunąć. Istnieją jednak instalacje wkomponowane w architekturę otoczenia, zintegrowane z jego strukturą fizyczną oraz funkcjonalnością. W takim wypadku noszą one nazwę „mediów architektonicznych”.

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama