Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Prostota technologii

marzec 2015

Materiały POS posiadają magnetyczną moc przyciągania, donosi POPAI czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Handlowego. Skoro są tak skutecznymi nośnikami komunikatów dla klientów, dlaczego ich nie ulepszać? Instalowanie nośników Digital Signage i innych elektronicznych komponentów to jeden z wyraźnych trendów dotyczących displayów.

więcej »

TD-Z, TD-X i TD-E

luty 2015

Rozwój Digital Signage: z jednej strony zachodzą zmiany wewnątrz sektora, takie jak ulepszanie dawnych i wprowadzanie kolejnych rozwiązań, z drugiej, nośniki DS pojawiają się w nowych branżach. Toshiba zdaje się mieć w tym rynkowym zamieszaniu grację baletnicy.

więcej »

Inteligentne półki

styczeń 2015

Sprzedawcy detaliczni i producenci marek chcą, aby przekazywane klientowi informacje były bezpośrednim impulsem do zakupu. Konsument ma być jak Alicja, która widząc napis „wypij mnie”, przykłada do ust buteleczkę z miksturą.

więcej »

Wszechogarniający obraz

listopad 2014

W marcu tego roku na targach CinemaCon w Las Vegas firma Barco zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązanie pod nazwą Barco Escape – koncepcję potrójnego ekranu kinowego, (jeden ekran główny i dwa ekrany boczne).

więcej »

Karty na stół

czerwiec 2014

Firma Raster Vision opracowała rodzinę urządzeń opartych na komunikacji człowiek – maszyna poprzez ekrany dotykowe. Na bazie tej koncepcji powstały między innymi stoliki interaktywne dla jednego z polskich muzeów. Teraz producent prezentuje multimedialny stolik TABLO z czterdziestosześciocalową matrycą dotykową Multi Touch.

więcej »

Nowy wymiar zakupów

maj 2014

Młoda kobieta mija swój ulubiony sklep odzieżowy. W tej samej sekundzie na umieszczonym w witrynie wyświetlaczu pokazuje się oferta sukienek, a aplikacja w smartfonie informuje o promocji dla stałych klientów. Kobieta wchodzi do sklepu, a jej uwagę zwraca ekran, który wita ją, wyświetlając najnowszą kolekcję. Kobieta staje przed nim i machnięciem ręki przegląda nowości. Wybiera sukienkę, którą nakłada na swoje „odbicie” widoczne na ekranie. Gestem ręki robi zdjęcie i przesyła je do swojej koleżanki, prosząc o opinię. 

więcej »

Wartość dodana

kwiecień 2014

W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci radykalnie zmienili swoje preferencje i zwyczaje. W głównej mierze odpowiada za to rewolucja cyfrowa w handlu, która wymusza na marketerach wypracowanie coraz efektywniejszych narzędzi i rozwiązań komunikacji wielokanałowej.

więcej »

Urzeczywistnić wizję

kwiecień 2014

Kampanie na wielkoformatowych telebimach LED usytuowanych w przestrzeni miejskiej to zdecydowanie najskuteczniejsza forma reklamy outdoorowej. Z drugiej strony – to także niemałe wyzwanie zarówno dla firmy, której produkty czy usługi są takiej kampanii przedmiotem, jak i agencji, która ją organizuje. 

więcej »

Zgodnie z planem

marzec 2014

Skuteczność kampanii reklamowych, które są realizowane na wielkoformatowych telebimach LED w przestrzeni publicznej, pozostaje zagadką dla wielu potencjalnych klientów. W bieżącym numerze spróbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie, jak powinien przebiegać etap planowania kampanii promocyjnej na wielkoformatowych nośnikach cyfrowych, aby była ona efektywna.

więcej »

Skuteczność na celowniku

listopad 2013

85 proc. klientów jednego z największych banków w Polsce stwierdziło, że monitory umieszczone w oddziałach są świetnym pomysłem. Aż 60 proc. przyznało, że reklamy wyświetlane na ekranach dostarczają im przydatnych informacji. 32 proc. zapamiętało treść komunikatu, a 14 proc. zapytało obsługę banku o reklamowany produkt.    

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama