Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Botaniczna podróż. Świetliście dookoła świata

Dzięki podróżom można się czegoś nauczyć i zebrać nowe doświadczenia. Bywają podróże bliskie i dalekie, takie które odbywane są ze względu na pracę lub te mające dostarczyć przyjemności. Niejedna osoba marzy o wycieczce dookoła świata. Zdarza się i tak, że będąc nadal w jednym mieście ma się możliwość zwiedzić dalekie krainy. Spacer po Lumina Parku przenosi do magicznego, świątecznego, świetlistego świata.

więcej »

Energa Oświetlenie. Świąteczne iluminacje dla gmin

Energa Oświetlenie z okazji Świąt Bożego Narodzenia rozświetla ponad 100 gmin w Polsce, prezentując innowacyjne dekoracje oraz najnowsze techniki montażu iluminacji. Firma zainstalowała niemal 1600 elementów dekoracyjnych na słupach oświetleniowych w różnych miastach, w tym w Pomorskiem, Kujawsko-Pomorskiem czy Mazowieckiem.

więcej »

Nietypowa instalacja LED. Rzeka czy wąż?

Ciekawe zastosowanie diody LED można podziwiać w projekcie chińskiej firmy Ocolor, która ma tendencję do publikowania filmów i zdjęć z dwu- i trzywyrazowymi dosadnymi opisami.

więcej »

Piłka nożna kobiet. Nowa odsłona brytyjskiej ligi

Brytyjska firma holdingowa Barclays odcina grubą linią niekorzystny sezon w piłce nożnej kobiet, mając nadzieję na lepszą przyszłość. Na budynku globalnej siedziby w Londynie firma wyświetliła imponujące zdjęcia 12 zawodniczek Barclays Womens Super League.

więcej »

Mniej znaczy więcej. Kreatywna ekologia

Na początku listopada ruszyła kampania edukacyjna Grupy Veolia, firmy dostarczającej ciepło systemowe. Projekt ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Polaków.

więcej »

Konferencja OOH. #DataDrivenDOOH 2023

28 listopada 2023 roku odbędzie się Konferencja #DataDrivenDOOH 2023, najważniejsze wydarzenie dotyczące rozwoju cyfrowego sektora OOH. Kongres odbędzie się w dwóch wymiarach, stacjonarnie w Warszawie oraz w formie online.

więcej »

Kampania na 600-lecie miasta. Historia Łodzi na ekranach AMS

Na łódzkich przystankach i na terenie centrum handlowego Manufaktura, mieszkańcy i turyści mieli okazję odkrywać fascynującą przeszłość Łodzi oraz poznać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji dedykowanego materiału z okazji obchodów 600-lecia Łodzi, który AMS wyświetlał na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.

więcej »

Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?. 24. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS

Konkurs Galerii Plakatu AMS już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, zachęcając artystów do tworzenia mocnych, pobudzających do refleksji plakatów. Zwycięskie prace pojawiają się corocznie w największej istniejącej galerii sztuki, jaką jest przestrzeń miejska. W tym roku ruszyła 24. edycja konkursu, której partnerem głównym została Grupa Żabka, a partnerem wspierającym Miasto Stołeczne Warszawa.

 

więcej »

Reklama dopasowana do pogody. Sprite zwiększa widoczność

Sprite, marka należąca do The Coca-Cola Company wykorzystuje triggery na cyfrowych nośnikach AMS. Reklamy wyświetlane na Digital Citylightach, które automatycznie dostosowują swoją kreację do pogody to kolejny przykład wykorzystania elastyczności medium i optymalnego dopasowania treści w Digital OOH.

 

więcej »

Dynamiczny rozwój City Digitali. Przestrzeń komunikacyjna z ekranami LED

Clear Channel Poland dynamicznie rozwija sieć City Digitali zlokalizowanych w przestrzeni miejskiej. Firma skupia się na dostarczaniu markom jakościowego rozwiązania, którego parametry umożliwiają zasięgową i skuteczną komunikację.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama