Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Digital Signage & LED

System Lokalizator

System, stworzony przez firmę IMS r&d, jest przeznaczony do zastosowania w galeriach handlowych i centrach rozrywki. Konstrukcja opiera się na wielkoformatowych monitorach dotykowych, wyposażonych w dedykowane oprogramowanie.

więcej »

Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.

DIGI System powstał z myślą o organizacjach, które chcą wiedzieć więcej o swoich aktualnych i potencjalnych klientach. To rozwiązanie dla tych, którzy pragną sprawniej reagować na komunikaty płynące od konsumenta. Oprogramowanie stworzone przez Digital Technologies pozwala jednocześnie na personalizowanie przekazu, badania biometryczne (rozpoznawanie wieku, płci oraz emocji), analizę danych i raportowanie.

więcej »

Prostota technologii

marzec 2015

Materiały POS posiadają magnetyczną moc przyciągania, donosi POPAI czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Handlowego. Skoro są tak skutecznymi nośnikami komunikatów dla klientów, dlaczego ich nie ulepszać? Instalowanie nośników Digital Signage i innych elektronicznych komponentów to jeden z wyraźnych trendów dotyczących displayów.

więcej »

TD-Z, TD-X i TD-E

luty 2015

Rozwój Digital Signage: z jednej strony zachodzą zmiany wewnątrz sektora, takie jak ulepszanie dawnych i wprowadzanie kolejnych rozwiązań, z drugiej, nośniki DS pojawiają się w nowych branżach. Toshiba zdaje się mieć w tym rynkowym zamieszaniu grację baletnicy.

więcej »

Inteligentne półki

styczeń 2015

Sprzedawcy detaliczni i producenci marek chcą, aby przekazywane klientowi informacje były bezpośrednim impulsem do zakupu. Konsument ma być jak Alicja, która widząc napis „wypij mnie”, przykłada do ust buteleczkę z miksturą.

więcej »

Wszechogarniający obraz

listopad 2014

W marcu tego roku na targach CinemaCon w Las Vegas firma Barco zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązanie pod nazwą Barco Escape – koncepcję potrójnego ekranu kinowego, (jeden ekran główny i dwa ekrany boczne).

więcej »

Karty na stół

czerwiec 2014

Firma Raster Vision opracowała rodzinę urządzeń opartych na komunikacji człowiek – maszyna poprzez ekrany dotykowe. Na bazie tej koncepcji powstały między innymi stoliki interaktywne dla jednego z polskich muzeów. Teraz producent prezentuje multimedialny stolik TABLO z czterdziestosześciocalową matrycą dotykową Multi Touch.

więcej »

Nowy wymiar zakupów

maj 2014

Młoda kobieta mija swój ulubiony sklep odzieżowy. W tej samej sekundzie na umieszczonym w witrynie wyświetlaczu pokazuje się oferta sukienek, a aplikacja w smartfonie informuje o promocji dla stałych klientów. Kobieta wchodzi do sklepu, a jej uwagę zwraca ekran, który wita ją, wyświetlając najnowszą kolekcję. Kobieta staje przed nim i machnięciem ręki przegląda nowości. Wybiera sukienkę, którą nakłada na swoje „odbicie” widoczne na ekranie. Gestem ręki robi zdjęcie i przesyła je do swojej koleżanki, prosząc o opinię. 

więcej »

Wartość dodana

kwiecień 2014

W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci radykalnie zmienili swoje preferencje i zwyczaje. W głównej mierze odpowiada za to rewolucja cyfrowa w handlu, która wymusza na marketerach wypracowanie coraz efektywniejszych narzędzi i rozwiązań komunikacji wielokanałowej.

więcej »

Urzeczywistnić wizję

kwiecień 2014

Kampanie na wielkoformatowych telebimach LED usytuowanych w przestrzeni miejskiej to zdecydowanie najskuteczniejsza forma reklamy outdoorowej. Z drugiej strony – to także niemałe wyzwanie zarówno dla firmy, której produkty czy usługi są takiej kampanii przedmiotem, jak i agencji, która ją organizuje. 

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama