|
© OOH.pl
|
Firma OOH.pl, dysponująca szeroką siecią nośników reklamy outdoorowej, powiększyła sieć nośników reklamowych. Billboardy pojawiły się w ponad 1500 nowych lokalizacjach. Obecnie spółka dysponuje ponad 5500 nośnikami. Do końca tego roku planuje powiększyć swoją sieć o co najmniej kilkaset nowych nośników. Docelowo ma dysponować liczbą 7 tys. nośników w całej Polsce. „Chcemy pozyskać do współpracy właścicieli tablic reklamowych. Zarówno tych, którzy posiadają jeden nośnik, jak i tych dysponujących kilkudziesięcioma tablicami. One rzadko kiedy są wypełnione w 100 procentach. Wprowadzając je do sieci OOH.pl, właściciele mogą zyskać nowe źródła przychodów. Przychodzimy z budżetami reklamowymi, które do tej pory na rynek lokalny nie trafiały” - mówi Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl