Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/biznes_i_ludzie/nominowani_22_edycji_effie.html

Nominowani 22. edycji Effie

© Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Jurorzy 22. edycji konkursu Effie Awards Poland 2021 przyznali 78 nominacji dla najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych. Spośród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymała firma Starcom, wśród agencji reklamowych McCann Poland, a wśród reklamodawców McDonald’s i Grupa Maspex. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach. Najwięcej nominacji przyznano w kategorii React & Defend. Wśród agencji reklamowych najwięcej nominacji otrzymały: McCann Poland z liczbą 7 nominacji, VMLY&R, która zdobyła 5 nominacji oraz DDB Warszawa i Publicis Worldwide , które zdobyły po 5 nominacji. 12 nominacji powędrowało do agencji mediowej Starcom, Performics i Spark Foundry zdobyły po 7 nominacji, natomiast agencja Wavemaker zdobyła 6 nominacji. Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymał McDonald’s i Grupa Maspex z liczbą 4 nominacji oraz Grupa Żywiec, Lego, Mastercard oraz Polski Standard Płatności - każda z firm otrzymała po 3 nominacje. Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali wręczenia nagród Effie Awards, która odbędzie się 26 października 2021 roku w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Pełna lista nomimnowanych dostępna jest na stronie: www.awards.effie.pl/nominowani/.

« poprzedni   |   następny » « wróć